Subject: Vs: Küsimus Ekspressilt
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Külli-Riin Tigasson <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 09:30:19 +0300

Tere, Külli-Riin!

Aitäh päringu eest.

Need andmed saab retseptiandmetest, mis on olemas Tervisekassal. Suhtlesin
Tervisekassa kommunikatsioonijuhiga ning ta lubas Teile soovitud andmed
peagi saata.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

Saatja: Külli-Riin Tigasson <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 21. august 2024 14:17
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Küsimus Ekspressilt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun Eesti Ekspressist seoses küsimusega, mis puudutab
psühhofarmakonide (sh antipsühhootikumide, ATH ravimite ja
antidepressantide) välja kirjutamist 6-18-aastastele lastele ja noortele.

Sooviksin küsida, kas Ravimiametil on andmeid nende ravimite määramise
dünaamika kohta (nt 2017 ja 2023 kui võrdlusaastad) selles earühmas? Eriti
hea, kui oleks võimalik eristada vanuseid nt 6-12 ja 13-18. Paluksin
võimalusel ka infot, kui suure osa nendest ravimitest moodustavad nn off
label retseptid (ravim pole lastele otseselt näidustatud).

Olen ka aru saanud, et hetkel on ainus lastele näidustatud antidepressandi
toimeaine floksatiin. Paluksin võimalusel ka infot, milliseid
antidepressante nn off label näidustusega lastele veel on määratud.

Tänades, lugupidamisega

Külli-Riin Tigasson

Eesti Ekspress